Parochie De Goede Herder in Tilburg en Goirle

Elkaars goede herder zijn, wij vinden onze identiteit in de persoon Jezus Christus en in Zijn Evangelie.

Agenda & vieringen

Wilt u weten wanneer er vieringen zijn in Parochie De Goede Herder? Of andere bijeenkomsten of evenementen? Raadpleeg dan onze agenda!

Bekijk de agenda

Locaties van onze parochie

Parochie De Goede Herder kent verschillende locaties. Bent u op zoek naar de (contact)gegevens van één van deze locaties, selecteer deze locatie dan hier.

Selecteer een locatie

Livestreams Eucharistieviering

Vanuit Parochie De Goede Herder worden vieringen, via een livestream, via internet vertoond. U kunt hier een viering live bekijken of er één terugkijken.

Ga naar de livestreams

Wekelijkse mededelingen

Wilt u de wekelijkse mededelingen, die aan het einde van de vieringen aan u voorgelezen worden, nog eens in alle rust nalezen? Dat kan door hier te klikken.

Lees de mededelingen

Activiteitenoverzicht

Onze parochie wil een gemeenschap zijn die gedragen wordt door de jonge generaties; waar alle generaties zich welkom voelen; waarvan de structuur gericht is op het bouwen van vriendschappen, evangelisatie, de ontdekking van Gods barmhartigheid en de ontmoeting met Jezus. Een centrum van ontmoeting en spiritualiteit met regionale aantrekkingskracht waar mensen van alle leeftijden graag een thuis vinden om te herbronnen, verdieping te krijgen, waar ze geraakt zijn en er hun vrienden voor durven uitnodigen. Een plaats van hoop van waaruit nieuwe generaties de Kerk opnieuw kunnen opbouwen.

Dagelijkse Bijbeltekst

De dagelijkse Bijbeltekst wordt u aangeboden door DagelijksWoord.nl.